Social Media

Tworzymy trwałe relacje i zaangażowanie

Budując strategię obecności w social media zawsze wychodzimy od potrzeb i upodobań grupy docelowej. Dzięki temu wiemy, jak zainteresować marką właśnie tych użytkowników, którzy rzeczywiście staną się klientami, a biernych obserwatorów zamienić w wiernych fanów. Działania prowadzimy na wielu platformach, starannie projektując treści i grafikę spójne z tożsamością przedsiębiorstwa i jego identyfikacją wizualną. Osiągane efekty nie kończą się na wizerunku i relacjach – social media to wydajne narzędzie sprzedażowe. Warto powierzyć je specjalistom.

Facebook to platforma będąca numerem jeden w rankingu kanałów dotarcia i nasze naturalne narzędzie pracy. Zapewniamy kompleksową obsługę profilu, od wyznaczenia strategii, poprzez opracowanie szaty graficznej spójnej z identyfikacją wizualną marki, regularne kreowanie i publikowanie wartościowych treści, po podtrzymywanie interakcji z fanami. Regularność i konsekwencja w prowadzeniu fanpage’a przełożą się na zaangażowanie i wzrost społeczności wokół marki.

Wiemy, że efektywne działania nie mogą obyć się bez wsparcia Facebbok Ads. Odpowiednio prowadzona, optymalizowana na bieżąco reklama przyczyni się do poszerzenia grona odbiorców i zwiększenia zasięgu na rynku. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu nasz przekaz reklamowy dotrze przede wszystkim do odbiorców realnie zainteresowanych ofertą danej marki.

Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram… i jeszcze więcej środowisk, w których się poruszamy. W społecznościach tkwi wielki potencjał dotarcia do nowych odbiorców, z czego marki coraz częściej zdają sobie sprawę. Niestety nie zawsze podąża za tym świadomość, że narzędzia należy odpowiednio dobrać, ponieważ nie wszystkie platformy będą odpowiednie dla danej branży i specyfiki firmy. Starannie planując strategię obecności w social media, pomagamy klientom być we właściwych miejscach, o właściwym czasie.

Kluczowym zadaniem content marketingu jest indywidualne dostosowanie treści przekazywanej odbiorcom do ich upodobań, potrzeb, zainteresowań czy języka, którym się posługują. Mając to na uwadze, tworzymy przydatne i pomysłowe materiały, wzbudzające zaangażowanie i chęć śledzenia działań firmy. Wzmacniamy tym samym jej ekspercki wizerunek. Odpowiednią oprawę nadaje tekstom autorska, dedykowana grafika. Prowadzimy komunikację w oparciu o platformy społecznościowe, blogi, fora, strony firmowe, portale on-line. Nie tracimy również okazji do optymalizacji treści pod kątem słów kluczowych, by zapewnić klientom jeszcze lepszą widoczność w wyszukiwarkach.

Marketing szeptany bazuje na sile bezpośredniej rekomendacji. Obecność na forach buduje ekspercki wizerunek firmy i wspomaga pozycjonowanie. Dążymy do wywołania naturalnej dyskusji o marce i tworzenia merytorycznych wpisów, które pozostaną w sieci na dłużej. Głównym założeniem prowadzonych przez nas działań jest jawność przekazu – nie podszywamy się pod zadowolonych klientów. Przede wszystkim występujemy jako oficjalny ekspert marki, a dołączając do dyskusji dotyczącej danej branży, staramy się służyć radą i pomocą, skutecznie docierając do potencjalnych klientów.