Porto Office

Brief: Wprowadzenie na rynek nowej marki, kompleksowa identyfikacja wizualna, stworzenie strategii marketingowej i PR

Projekt stworzony przez agencję, dla portugalskiej inwestycji biurowej, to przykład kompleksowego brandingu marki oraz prowadzenia działań promocyjnych. Nasza Agencja została wybrana spośród wielu innych firm w wyniku konkursu na logotyp Inwestycji. Przygotowaliśmy pełną strategię marketingową oraz koncepcję kreacji graficznej dla Inwestycji PORTO OFFICE.
Do dziś tworzymy projekty oraz realizujemy dalsze założenia kampanii marketingowej.

Zakres działań:

  • Stworzenie claimu;
  • Koncepcja oraz stworzenie logotypu;
  • Key Visual;
  • Zbudowanie pełnej identyfikacji;
  • Projekt i wdrożenie strony www;
  • Stworzenie aplikacji mobilnej;
  • Tworzenie realistycznych renderów;
  • Projekt i realizacja animacji – spaceru wirtualnego po inwestycji;
  • Kreacja i produkcja materiałów BTL.
Slider