Branding

Budujemy tożsamość marki i efektywnie kreujemy jej wizerunek

Wiemy, jak słowem i obrazem budować harmonijny przekaz, w którym zawarte będą idee i wartości kluczowe dla wizerunku firmy. Procesem wyjściowym jest naming – jego efekt to unikalna i charakterystyczna nazwa, odzwierciedlająca charakter prowadzonej działalności. Po jej nadaniu projektujemy spójną i czytelną identyfikację wizualną, która w niewerbalny sposób wyrazi wizję i misję firmy. Bazując na rosnącej wiedzy i doświadczeniu, tworzymy kompleksową strategię marketingową i z pasją wdrażamy ją w życie, zapewniając skuteczną komunikację z grupą docelową marki.

Zdajemy sobie sprawę, że świat designu i marketingu wciąż zmierza naprzód. Dlatego nie zatrzymujemy się w miejscu i stale poszukujemy efektywnych narzędzi oraz tworzymy nowe, nieszablonowe rozwiązania.

Projekty zawsze kroimy na miarę – nie marnujemy ani grama potencjału tkwiącego w marce, nadając jej wartość dodaną, która będzie korzyścią zarówno dla konsumenta jak i przedsiębiorstwa.

Marka zaczyna się w głowie konsumenta. Jej budowanie oznacza inwestycję w jedną z najsilniejszych przewag konkurencyjnych przedsiębiorstwa – wizerunek w oczach odbiorców. Stworzenie kompleksowej strategii to niezbędny element budowania marki, będący punktem odniesienia i drogowskazem dla późniejszych działań. Biorąc pod uwagę specyfikę branży, zachowanie konkurencji i potrzeby klientów, formułujemy taktykę, która w perspektywie czasu zapewni zbudowanie silnej, rozpoznawalnej marki o spójnym wizerunku
i dużej wartości. Wybierając narzędzia do działań marketingowych, nie pozostawiamy niczego przypadkowi.

Nazwa to podstawa marki, w dużej mierze decydująca o jej dalszym rozwoju, a jej nadanie poprzedza analiza rynku i istniejących przedsiębiorstw. Tworzymy unikalne nazwy, które odzwierciedlają osobowość firmy i zapadają w pamięć. Nie tracimy przy tym z oczu specyfiki branży naszego klienta, dbając, by nazwa wyrażała charakter prowadzonej działalności i ułatwiała kojarzenie firmy z jej ofertą. Możemy zaproponować naming całkiem nowego biznesu lub renaming – w przypadku chęci zmiany istniejącej nazwy. Opracowujemy claim, który będzie jej towarzyszył, wskazując klientom najważniejszą korzyść oferowaną przez przedsiębiorstwo.

Nadanie marce charakterystycznej i rozpoznawalnej oprawy graficznej to klucz do sukcesu. U jej podstaw leży stworzenie spójnej strategii wizualnej, rzutującej na postrzeganie firmy przez klienta i wywoływane skojarzenia. Pierwszą cegiełką jest key visual – graficzny motyw przewodni, którego sedno stanowią logo i kolorystyka. Na nim budowana jest całościowa identyfikacja wizualna, w oparciu o którą powstają wszelkie projekty graficzne (w tym logotyp, wizytówki, projekty opakowań, materiały promocyjne, druki firmowe, strony www). Wszelkie wytyczne zawieramy w formie księgi znaków, będącej swoistą instrukcją obsługi wizualnej marki.

Skuteczna promocja marki wymaga skomponowania różnorodnych działań i odpowiednich narzędzi w efektywną całość. Wiemy, że działanie bez strategii to działanie bezcelowe, a nawet najlepsza marka nie obroni się bez odpowiedniej promocji. Łącząc pracę analityczną i kreatywną przygotowujemy strategię, której rozplanowana i konsekwentna realizacja pozwoli wypracować najlepsze efekty dla klienta. Planujemy, wyznaczamy mierzalne cele, dobieramy optymalny zestaw instrumentów promocji i prowadzimy działania na wielu płaszczyznach. Nie zapominamy przy tym, aby zachować nieszablonowe podejście na każdym etapie realizacji.